14 Ağustos 2011 Pazar

Teen Choice awards 2011 Red Carpet

Bakalim kim ne giymisss,ne takmiss :))


Kizil saclarindan kurtulduguna sevindim bu saclar ona gercekten cok yakisiyor henuz cok genc olmasina ragmen simdiden giydikleriyle kendisinin tarz sahibi oldugunu gosteriyor :))

Catwoman demem yeterli olur sanirim

Bu topuklular ile nasil yuruyor pardon ??-Giuseppe Zanotti -

                                            Taylor Swift oldum olasi sevmedim kendi ten rengine beyaz hic           
              yakismamis hadi bu kizda zevk yok onu anladik peki cevresindeki insanlar hic mi
                         soylememis bu kiza YAKISMADI SANA BU ELBISE diye

Selena Gomez ilk defa yasini gosteren bir elbise tercih etmis onu bu seciminden dolayi kutluyorum

Gucci elbisesi Fergie uzerinde fena durmamis ama iki seye gozum takildi ve eminim sizinde takilacak
O DIP BOYASI NEDIRRR ?? HIC MI AYNAYA BAKMADIN SEN
O TOPUKLU NEDIR DENEMEDEN MI ALDIN YOKSA EMANET MII ??
Bunlarin cevabini merak etmiyor degilimm :))

Rachel Bilson zarif ve sik Cok begendim ozellikle sac rengini :))

Biri Justin Bieber'i kuafore gotursun ve kaslarini boyamatmasina yardimci olsun saclar ile kaslarin uyumu olsun ama dimii :))




En iyi kadin komedi oyuncusu Cameron Diaz :))
Ayakkabilar Burak Uyan tasarimi canta ise chloe

Geldik unlu kardeslere :)) sadece Kim hakkinda konucagim o kisa boyuna ragmen nasilda sempatik diyorum ya bu kadin ilgiyi uzerine cekmeyi cok iyi basariyor :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder